Fundatercuman hayırlı olsun inşallah bebeğiniz ve siz sağlıklısınızdır, bir sorum olacak henüz doktoruma danışma fırsatım olmadı da benim de bel fıtığım var solda 4-5 loplarında, normalde hep ağrım olurdu ama hamilelik döneminde hiç belim tutulmadı benim de aklıma gelmedi açıkçası doktorla bunu konuşmak. Bel fıtığı olanlar sezaryen mi oluyor doktor sürece göre mi yönlendiriyor