eliz3 Kacinci haftaya kadar vuruluyor kızlar beni çağırdılar ama covit oldum gidemiyorum 23. Haftama girmek üzereyim kaçinci haftaya kadar vuruluyor
yigitinannesiiiii eliz3 canım kaç doz vurulacaksın benim ilk gebeliğim 2 doz olmam gerektiği için hemşire bana 32. Haftaya kadar 2 dozuda olman gerek demişti 1. Yi 24 te 2.yi 28 de vuruldum
merve21_ eliz3 kuzum ben ilk gebelikte 3 tane vurduğum için 2 ncide doktorum gerek yok dedi 2 buçuk sene önce vurdurmuştum
Ayse1608 eliz3 30 a kadar hatta doktorun izin verirse 32 ye kadar vuruluyor dedi hemşire.Ben 25 im tek doz vurulacam şuan evimde değilim sıkıntı olmaz dediler.
eliz3 yigitinannesiiiii benim ilk hamileligimde vurmuşlardı zaten yanlış hatırlamiyosam 2 doz oldum 2 sene önce şimdi yine hamileyim tekrar çağırdılar sadece 1 doz olucam galiba
Sevgiplt Beni çağırmadılar bile olmadım 😳31+0 haftadayım sizin süreniz daha var 27. Haftaya kadar diye biliyorum ama siz yinede sağlık ocağını arayıp sorun
eliz3 merve21_ canım bende ilk gebeligimde vuruldum daha 2 sene geçti üzerinden 5 sene koruyo diye biliyorum ama tekrar vurmak istediler iste
yigitinannesiiiii eliz3 aynen tek doz yeterli olur hatta kimisine vurulmuyor bile aradaki zaman 5 yılı geçmediği sürece 5 yıl etkinliği varmış aşının