N_R yaparsınız korkmayın. Allah yardımcınız olsun, sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi inşallah 🙏🏻 benim 1 cm açılmam vardı sabah yatış yapalım suni ile başlayalım dedi doktorum. eve gittim birkaç saat pilates topu üzerinde oturdum kalktım yuvarlandım doğumu kolaylaştıran ve bebeğin kanala girmesi için yapılan hareketleri yaptım. yerimden her kalktığımda 10-15 squat yaptım. o gece benim nişanım geldi ve hafif kendi sancım başladı. sabaha karşı gittim doktorumun yönlendirmesi ile suni başladılar ama ultrasona falan da girmedim bilmiyorum ki bebek kanala inmiş miydi, açılmam 1,5 cm ancak olmuştu. doktorum gelip suyumu patlattığında bebeğin birden aşağıya düştüğünü hissettim 3-4 cm açılmam vardı, suyum patlatıldığı an 8 cm oldu sonrasında da tutamadılar zaten. epidural istedim ona bile vakit yok dediler. bence sizinde çok güzel ilerleyecek. çok sancınız olursa ağrı kesici isteyebilirsiniz doğuma yakın. bana 2 tane yaptırdı
doktorum inanılmaz rahatlattı beni. Allah
gönlünüze göre versin inşallah, bir avazda sağlıcakla gelsin meleğiniz 🙏🏻