Clostiridium Bugün kanımda enfeksiyon çıktı, şehir dışındayım burdaki dr bebegi etkiler antibiyotiğe başlayalım dedi kendi dr msj attım yarın görür muhtemelen. Bu durumu yaşayanlar oldu mu. Moralim çok bozuk
myangelson Clostiridium benim kanıma geçti enfeksiyon erken doğum yaptım malesef iyi bir örnek değilim ben ama bebeğime de bulaşmıştı 😔 benim de 70 ti değerim ama serklajliydim onunla ilgiliydi benim enfeksiyon
TeoMom Clostiridium Biraz yüksek çıkmış canım tabi antibiyotik kullanmak gerekir canım enfeksiyonun bir sebebi var mı yakın zamanda grip covid gibi bir şey yaşadın mı
Clostiridium TeoMom grip yaşadım ama covid miydim bilmiyorum.. Bebegi etkilemiş midir acaba bu zamana kadar
myangelson Clostiridium solunumu çok iyiydi çok güçlü çok güzel nefes alıyordu hatta 26+5 haftalık doğdu içerde kakasını yapmış stresten doktorlar çok iyi kakasını yapması ciğerlerini geliştiriyor demişti ve desteksiz nefes alıyordu bir tek ağzında mama için hortum vardı ama enfeksiyon kan değerlerini çok düşürmüş o da çoklu organ yetmezligine yol açmış