acargolge5
Bnde 38+2 yim, yakın zamnda yada en son ne zman doktora gittiniz çatı muayenesi yapıldı mı , ben çok kararsızım tekrar gidip gitmemekle ya doğumu başlatırsa diye korkuyorum. Doktorum bu konu hakkinda bişi demedj sadece sancı olursa gel dedi. Devlete gidiyorum. Siz de durum nasıl çok merak ediyorum