Valla ne denediysem olmadı. Soğuk süt, yoğurt,salatalık… Liste uzar da gider. En büyük yardımcım sade sodaydı. Günde 3 tane içerdim mutlaka. Ama sonrasında oda etki etmemeye başladı. Mide yanmasından ağlıyordum. Ben de çözümü çay kaşığını tam doldurmadan karbonatı ağzıma döküp üzerine soğuk su içmekte buldum. Bir kaç gün bu şekilde yaptım. Şimdi mide yanmam olmuyor. Anında geğirme isteği veriyor ve mideyi rahatlatıyor. Zararlı bir durumu da yok. Tabi abartılmadığı sürece. Ve içeriğinde tuz olduğu için biraz ödem yapma riski var. Tansiyon şikayetiniz varsa eğer önerilir mi orasını da bilemem ama benim çözümüm buydu.