Ben henüz doğum yapmadım ama soinal anestezi yapılırken iğnenin yapıldığı yerden bel sıvısı alınıyor biraz onun eksikliği ayaga kalkınca baş ağrısı yapıyormuş onuda yerine getirebilmek için bol kafein almak lazım kafein içeren haplarda var süte zararı yok onlardan da alinabilir