Aycass 21 haftalık gebeyim kanımda ve idrar yolumda yüksek derecede enfeksiyon çıktı. Yaşayan var mı yarın hemen doktora gideceğimm
Papatya000 Aycass valla bendede vardı ilaö verdi kullandım geçmedi bol su tüket drdi doktor eve yolladı öyle ilerledşk 32ö haftadayım
-anne-oluyorum- Antibiyotik verecek sana kullanmaktan korkma haftan da çok küçük değil çünkü. Bol su ve antibiyotik başka çaresi yok maalesef