aselmina21 akciger rötgeni aldirmam gerekiyormus ama 33+3 hamileyim cesaret edemiyorum doktor bebegi koruycaz dedi ama bn guvenemiyorum sizce napmaliyim?
Hanim78 aselmina21 cnm ben iki gün önce disim için cektirdim röntgen ama doğum doktoruma sordum ve kurşun yelek giyerek çekildi