papatya82 Hamile Anneler göğüsünuzden su (süt) gelen oldu mu olduysa bundan kaç gün sonra doğumununuz gerçekleşti benden bugün süt geldi çok duygulandım 🥰🥰 ve çok heycanliyim
Minikoanne papatya82 36 haftalığım bnden niye gelmiyo ya okadar bakıyorum falan ama yok 😱 sütüm mü yok ki acaba
hurrem_sultan papatya82 ben son bir haftadır aklıma geldikçe göğsüme hindistan cevizi yağı sürüyorum nemlendirmek için bebek emerken çatlamasın diye şuanda 37 haftama girdim bugün su gibi bi damla geldi
Semra41 papatya82 ben 33 haftalığım koltukta uyuyakalmışım kalktığımda tısortum baya ıslaktı süt gelmıs şok oldum 😳
Babyozi21 Minikoanne korkma benım hiç gelmedı ılk gebeliğimde doğumdan 3 gün sonra başladı ve süt fazlalığından 4 süt oğlum var ılla hamıleyken gelmez
sunandfun7 papatya82 29+5 bugün ilk defa tişörtümde bikaç damla ıslaklık gördüm süt yapıyorum artık yaşasınnn🥳 😄
NurM1 sunandfun7 ay bende şuan 27+3 sabah kalktım pijamamın önü ıslak lekeli elimle oynamamla süt aktı çok duygulandım
Pcoslubiranne papatya82 31 haftaligim dün süt geldi sağ göğsümden. Oğlumda da erken gelmişti ama doğumda sütüm çok az gelmisti.