Kızlar 27+3 çift yumurta ikizlerine hamileyim, bizim çok şükür şuana kadar ikiz olmaları dışında bi riskimiz görünmedi yani her şey normal ilerliyor yine de ciğer geliştirici iğne vurulmalı mı? Eğitim ve araştırma hastanesi perinatoloji bölümünde takip ediliyorum, doktor bununla ilgili bişey söylemedi ben sormalı mıyım?