Ayni durumdayız 🤦🏻♀️ bugün 39 olduk 2cm açılma var 2 haftadır ilerleme olmadı perşembe yada cuma yatis yapalım bu hafta doğurmalısın dedi doktor napicam şaşırdım nasıl doğumu baslaticam suni sancı yemek istemiyorum öneriler neler yardım edin lütfen?