genccanne ben 10. Hafta basladım annem kendı yapıyor kantron yağını 19+2 yim ama iç karnım dar oldugu ıcın maşallahı var göbegımın 😅 şuanlık çatlagım yok annem 5 cocuk dunyaya getırdı hepsınde kullandım dıyor sıfır çatlagı var iç bacak da çatlagı var sadece evde zaten giydiğim kıyafetler çamasır sulu hep 😅😅 ondan bulaşsa da takmıyorum dısarı cıkacagım da da bır saat onceden suruyorum iyice masajla yediriyorum yagı