Nrsaytr Merhaba. Ben çocuğuma üstünde isimi yazan bir zıbın yaptırmak istiyorum. Uygun fiyata yapan bir yer öneriniz var mı?
Nurrgrck Nrsaytr instagramda angelbabymom_isimnakıs ben bu sayfadan yaptırdım cokta memnun kaldım bi bakın istersenız
umranozby Nrsaytr anne_eli_kalbimde sayfasından yaptırdım bende 65 tl melek kanatlı isimli tulum ama bir ay önceden siparişi olusturdum yoğunluktan dolayı bulduğum uygun sayfa burasıydı
Bskrt Nrsaytr https://instagram.com/tugbakugu_forbaby?utm_source=ig_profile_share&igshid=no7oq3cavfrb Yapan cok sayfa var ama kumaş olarak burası organik ve kaliteli baskıları Bence almışken iyi bşy olsun hem saklarsınz ☺️
Pamugumgeliyor Canim bende arastirma icerisindeyim. Alti ustu duz bi zibina dort bes harf yaziyolar ama bi ton para aliyolar. Ben minik_dukkanim die bi sayfa var ona sordum 45 tl ddi. Kargo ucreti bize ait ama. Tek dusuk fiyati o verdi suan bana. Dahada dusugunu bulamadim
SevimErcis Bende 10 şu hastane çıkışunı 135 ₺ ye yaptırdım ve çok memnun kaldım. İnstagram da Bebeknevresim diy bi sayfadan yaptırdım elime geldiğinde çok memnun kalmıştım ✌🏻