Selmaakkaya167 10 haftalık hamileyım idrar yolu enfeksiyonu çıktı bilgisi olan varsa bilgi verebılır mı geçer mi benım biraz moralım bozuldu acıkcası bana dua ederseniz çok sevinirim 🙏 basımdan bi kere düşük gectı o yüzden aslında çok korkuyorum
Mrv_123_bg Selmaakkaya167 gebelikte surekli yasadigim bisey. Suda eritip icilen ilactan ictim hep. Hatta suan yine cikti. Antibiyotik verdi bu sefer doktorum piyosepyl diye. Bisey olmaz korkmayin derim ben. Doktor onlemini alır
Bettt6013 Selmaakkaya167 bende 9 haftalıgm bugün bende de idrar da enfeksiyon çıktı ilk biraz moralim bozuldu sonra toparladım olabilir dedim yani suda eritilen kapsül den verdi. 1 defalık sonra 1 hafta sonra tekrar gel dedi size vermedi mi ilaç