Busra_4827 40+0 olduk cinsiyetimiz erkek küçük bir bal kabağı büyüklüğündeymiş 🤭ama ne zaman doğacak bilmiyorum şuan hiç bir belirtim yok
Melisa035 egemomss 32+0 kereviz 🥰 kız 💕 Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah hepimize 💌
Dolunaybelinay Dln_elmas gerçekten mi. Bnm ilk gebeliğim kızımın adı dolunay olcak. Cok ilerde tekrar kız olrsa belinay olcak o yuzden buraya da oyle yazdım😊😊