Kızlar 20+4 haftalık hamileyim bugün detaylı ultrason vardı bebeğin kalbinde ufak kireçlenme görüldü zamanla bunun Kaybolacağı söylendi erkek bebeklerde genelde rastlanıyormuş sanırım böyle olan var mı doktorum korkmana gerek yok dedi kalp damarları normal kapakçığı normal o da 28.haftaya kadar kaybolacak dedi ama içim içimi yiyor 😔