Ben de 25. Haftada şeker yükleme yaptırdım şeker cikmadi bebek iyi dedi su biraz fazla dedi doktorum, ilerleyen haftalarda şeker çıkma ihtimali var mı dedim düşük bir ihtimal ama olabiliyor yine de diğer kontrolde açlık tokluk bakalım dedi 29. Hafta gittiğimde suyum duzelmisti şeker de çıkmadı şükür, açıkçası su fazlalığı şeker belirtisi beslenmeye dikkat etmek gerekiyor ama ben yapamadım malesef dikkat edemedim yine de düzelmişti tedbir alın tabiki ama şimdiden strese girmeyin erken doğum vs… arkadaşlar yazmış şunlara dikkat edin diye ben yaz gelince ilk çıktığı sıralar karpuz aşırı yiyordum cok özlemişim diye sonradan alışınca azalttım belki onun farkı da olmuştur😅