Bence tek isim çocuğun ileriki yıllarında da daha iyi. Ben öğretmenim. Sınıfta yoklama alırken de liste doldururken de çok sinirlenirdim😂 bütün öğrenciler çift isimli. Ben de öyle etkisinde kaldım ki oğlumun adı ALİ ❤️ Herkes tutturdu yanına bir isim daha koy diye ama asla istemedim 😂 iyiki de öyle yaptım