biranneadayi15 Şimdiye belki olurdu diye bi şey olmaz kuzum , ben 16.haftamda kaybetmiştim :( şimdiki gebeliğimde önlem amaçlı kullanıyorum kan sulandırıcı ❤️ sakın panik olma ama illa pıhtılaşmadan kaybettin diye bi şey yok sonuçta, doktoruna danış,ister önlem amaçlı başla ister test yaptır 🌼🌷 tabi bi de şöyle bir şey var naparsak yapalım her şey olacağına varacak ,rabbim alnimiza ne yazdıysa onu yaşicaz, kimi hamileliklere bakıyorum alkol alıyor sigara içiyor hopluyor zıplıyor ,sapasağlam doğuyor ,kimi hamileliklere bakıyorum en güzel en sağlıklı yiyecekleri yiyor ,prenses gibi bakıyor bebeğine ama kaybediyor , o yüzden panik olma doktorunu seviyor ve güveniyorsan onunla konuş, nasıl yonlendirirse onu yap bence , Allah hepimize sağlıklı sıhhatli hamilelikler ,ve sağlıklı doğumlar nasip etsin 🤲❤️