Herkese merhaba, sizlere bir sorum olacak 39 yasindayim ilk hamileligim ve su an 38+3 deyiz. Bugune kadar da sikintisiz geldik cok sukur hamileligim de rahat gecti diyebilirim.. Simdi yuzduk yuzduk kuyruguna geldik sira geldi dogurmaya:) bu persembe ye sezeryan gunu verdi doktorum ama su an normal dogum icin engel bir durum da gorunmuyor (cati muayenesi yapilmadi henuz ama bebegin pozisyonu, kilosu ve sagligiyla ilgili bir sikinti gorunmuyor) ben 2 dogum seklinden de.korkuyorum🙈 sizce doktoruma birakip persembe sezeryana mi girmeliyim yoksa normal dogum icin bekleyelim mi demeliyim? Bu yaslarda dogum yapan ya da yapan tanidigi olanlar ne diyorsunuz? 🙏