Bu arada 2 yıldır forumdayım ilk defa bir yorum yazdım cümlelerimi toparlayamamış olabilirim şunuda eklemek istiyorum doktorumun da dediği gibi stres nöbeti tetikleyicilikle en başta geliyor o yüzden stres kontrolü sizin elinizde sancılarınızı sabırla karşılayıp bolca dua edip kendinizi ve bebişinizi Allah’a emanet ederseniz Allah’ın izniyle Rabbim gönlünüze göre verecektir çok çok rahat ve sağlıcakla bebeğinizi kucağınıza alın inşaAllah