Ebbruc Melistkr2 uyuyamamak ve tansiyon düşüklüğü sadece 😔 tansiyon yüzünden ayakta iş yapamıyorum duramıyorum kafayı yicem
Melistkr2 Ozlem84 benim de öyle bugün mesela hem halsız hem iştahsızım ama hergün böyle değil ara ara oluyor şikayetlerim mide yanmam da başladı bu aralar tabi
Ebbruc serifedinci aç kalmıyorum da doktor normal dedi benim 9.haftadan beri falan hep böyle. Dün acillik oldum hatta çalışamadım bile doğru düzgün, serum taktırdım gidip. Soda, tuzlu ayran falan iç dedi doktor sıcaklar çok etkiliyo galiba beni