kubra721- 2 bebeğimdede kullandım doktorum kötü bişey değil sürekli emmek istiyorsa doyduğundan emin olduktan sonra verebilirsin demişti diğer türlü alışkanlıltan emip yediğini kusar dedi ben kullandım 2 yaşından sonra önermiyorum o süre xarfında emebilir hatta bebek uyurken ani bebek ölümlerinin bile önüne geçebiliyor boğulmayı tükürük yutmayı engelliyor çünkü demişti