Karanfil_ Kızlar 37+2 tansiyon yüksekliği sebebiyle yatışım yapıldı alttan bi ilaç verildi sancı başlasın diye saatlerdir bekliyoruz tık yok bu gidişle suni sancı verilecek dualarınızı bekliyorum 🙂🙏
Esratayes Karanfil_ Allah yardımcınız olsun bir avazda kurtulun inşallah. Süreci dört gözle bekliyor olacağım
Nurinan Karanfil_ bir avazda kurtul inşaAllah kuzum rabbim sağlıcakla evladını kucağına almayı nasip etsin ❣