Melikekader1 Merhaba anneler henüz 32 haftalık hamileyim ama emzirme konusunda her anne&anne adayı gibi bende endişeliyim düz meme ucu ile emziren oldu mu benim ebem yeter ki süt olsun her şekilde emzirirsin dedi merak ediyor ve cevaplarınızı bekliyorum
biranneadayi15 Melikekader1 benimde dümdüz resmen içe dönük göğsümün ucu silikon uç öneriyorlar bizim gibilere
TinyBabys Melikekader1 zaten emzirirken göğüs ucunu vermemeniz gerekiyor. Çok acıyor çünkü. Kahverengi kısmı olabildiğince ağzına yerleşmeli.
mhmmddgc Melikekader1 Eğer ilk emzirmede doğru teknikle emzirirseniz bebek emdikçe ucuda çıkmaya başlar. Zorlanırsanız hastanede ebeler yardımcı olurlar size. Uygun silikon uçlada emzirebilirsiniz zamanlada çıkmays başlıyor zaten.
prenseslerblogg Melikekader1 kuzum gümüş kapak öneriyorum benimde yoktu sonradan onunla beraber koydukça ucumda çıkmaya başladı henüz doğurmadım ama Faydasını gördüm 38. haftadayım yani ben şimdiden kullanıyorum herhangi bir yara falan da olmadı nemli tuttuğu için günde bir 2 saat tutuyorum sonra çıkarıyorum istersen sen de bir dene Bu arada zaten asıl emzirirken işe yarıyor muş ama ben daha erken başladım
Tugbalsengi Benim de öyle yapı olarak uç nerdeyse hiç yok , oğlumda çok zorlanmıştım , silikon ucu almadı , yara oldu ağlaya sızlaya emzirmiştim direndim , bakalım bu sefer nasıl olacak , bana da hemşire olur bi şekilde dedi , allah yardımcımız olsun
Melikekader1 Tugbalsengi ay amin amin inşallah Göğüs ucu çıkarıcı materyaller var fakat 32 haftalık hamile olduğum için göğüs ucunun uyarılması demek rahim kasların gevşemesi demekmiş uzak duruyorum vallahi ne yapacağımı bilmiyorum Allah yardımcımız olsun
Melikekader1 Eslem_1 biranneadayi15 aynen bende okudum araştırdım biraz hemen almalı mıyım sizce bir köşede dursun
pnarkmrc İlk doğumumda benimde göğüs ucum hiç yoktu hemşire silikon üç önermişti onu kullandim bı kaç güne göğüs ucum çıkmıştı rahat emzirdim bence göğüs ucu kullanın hem bebek rahatça emiyor hemde anne rahat ediyo 2 hafta sonra doğumum var her ihtimale karşı tekrar aldım rabbim sağ sağlım kucağınıza almayı nasip etsin
Melikekader1 pnarkmrc amin amin 💗🫶🏻 rabbim kolay bir doğum ve sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah. Hangi marka kullandınız acaba
Melikekader1 prenseslerblogg Onun faydasını ben de çok okudum fakat doğumdan sonra emzirme sürecindeki yaraları tedavi etmek için kullanılıyor diye biliyordum aldım hatta bir köşede duracağına ben de kullanmaya başlayım o zaman çok teşekkür ederim 🙏🏻💗
cgnduru Melikekader1 bebek emdikce çıkar canım uçları merak etme cikmazsada göğüs ucu alırsın onuda kullanan çok var çevremde… bende senin gibiyim hep kafama takiyordum hemde bazen uçları çok çıkıyor bazen yok oluyor gibi. Şuan 34 haftalık bebeğim birkaç haftadır aşırı bir kaşıntı vardı delirmek uzereydim Bi dlsabah kalktım baktım sol gogsumden süt akmisti, sonra sağ gogsumle oynadım ettim direk uçları birden sertlesti şekli değişti süt gelmeye başladı o yüzden daha dokunmuyorum.. doğumdan sonra gelir ❤
pnarkmrc Melikekader1 markasını hatırlamıyorum canım eşim almıştı rabbim evlatlarımızı sağ sağlim kucağımıza almayi nasip etsin inşallah
taninmayananne Melikekader1 benimde hic gogus ucun yok. Bide sut gelince tamamen gergiye gelmis emzirememistim. Ama silikon gogus ucu aldim eczaneden gaydasi olmayacagini dusunmustum ama hayat kurtardi bunda hastane cantama ekliyorum simdiden
Eslem_1 taninmayananne hangi silikon göğüs ucunu aldınız ?bende wee baby var kocaman kaba birşey mamajoo ve avent önerdiler onları canlı görmedim ama inş onlarda kaba değildir
taninmayananne Eslem_1 buda wee baby mis bendeki bundan ama markasini hatirlamiyorum ben digr dogumda kalmisti saklamisim eczaneden esime aldrismistim o zaman.
Eslem_1 taninmayananne bu daha kibar duruyor en azından bendeki çok kaba eczaneye gideyim de bundan sorayım bari 😀