Ruyahilal Nurellaa33 her akşam bio-oil sürüyorum. Karnımda hiç yok. Simit kısımlarımda ve üst bacağımda var biraz. Oralara gereken özeni göstermediğim için olabilir… Ben memnun kaldım bio oilden 3 aylıktan itibaren kullandım doğumdan sonra da devam edeceğim.
Birgul Nurellaa33 bio oil kullanmıştım ben memnun kalmıştım, yani çatlama olmuştu bende tamamen geçirmiyodu ama ben kullanmakta biraz geç kalmıştım ondan muhtemelen
Gizemozz Haftadan beri her duş sonrası tatlı badem yağı kullandım 34. Haftanın sonlarındayız fakat şuanlık görünürde bir çatlağım yok 🥹
Hilal0606 34+5 haftaligiz başlarda bebek yağı kullandim sonra lierac başladım ama işe yaramadi 30. Haftada yavaş yavaş belirmeye baslamislardi 😔
Simge10 Nurellaa33 ben biçilsen hiç memnun kalmadım ve çatlaklarım var şuanda genetikte oluyor zaten süresi gecikiyor sadece