39+4 olduk dun sancim vardi gecen haftada doktorum cati muayenesi yapti dogumu tetiklemek icin 3 cm acikligim vardi bugun gittigimizde de 4 cm olmustu ama bebek daha asagiya inmemis ve 4 kilo olmus muayene sirasinda doktorum yine tetikledi kan geldi biraz sonrasinda gun icinde gelmeye devam etti normal mi acaba doktoruma yazdim cevap yok dahaa