Ben de çok muzdaribim bu durumdan. Ne yesem gaz yapıyor, su bile içsem gaz oluyor, bazen gaz şişkinliğinden yemek yiyemiyorum yine gazım oluyor. Kafayı yedirtti bana doktoruma söyledim ilaç verdi ama 16. Haftadan sonra ancak kullanabilirsin dedi. 13 haftadayım, bekliyorum. Yürüyüş yapıyorum, bol bol su içiyorum, ayaklarımı bu sıcakta sıcak tutuyorum bana mısın demiyor bir de.