Melihaklc Kişiden kişiye değişiyor o, bünye meselesi. Benim bebişin hareketleri hiç azalmadı. Kol ağrısı da dahil hiç yan etkide yaşamadım. Aç tok farketmiyor birde ama ben aç karnına gitmiştim, sağlık ocağı tahlil vs. de verirsin aç karnına gel demişti o konuda çok ilgililer 20 30 günde bir kan ve idrar tahlili veriyorum düzenli olarak. Sizde öyle bir şey yoksa tok da gidebilirsiniz.