merhaba güzel anne adayları, ilk hamileliğim 8+1 im ve 1 hafta önce ciddi kanamam olduğu için hastaneye gittik apar topar. kesemde her hangi bir catlak vs yoktu ama açık renkte bir kanama olunca tedirgin olduk düşük önleyici kullandım ve su an iyiyim her hangi bir kanama vs olmadı. ama su an cok endiseliyim. bebişin kalp atıslarını duyduk her hangi bir sorun yok ama doktor 3 hafta sonra göreyim dedi 3 hafta sabredemeyip sanırım bu hafta içi gideceğim. kalp atışını duymak fasulye gibi durusunu sevmek cok tatlı bir sey..