Yldzzduygu 10 günlük bebegim gündüz hiç memegi eksik etmiyorum emziriyorum sürekli ama gece cok yorgun düşüyorum 2 veya 3 saatte bi emziriyorum cokmu uzun dogdugunda 3 gün emzirememiştim ufak bi sarılıgı var dedi doktor tavsiyeleriniz varmı merakla bekliyorum
mhmmddgc Yldzzduygu Gece 2 3 yeterli oluyor. Yada kendisi uyandığından emzirin. Şuan sarılığı yoksa korkmayın
aysnrsvs Yldzzduygu 2 saatte bir emzirin doyuncaya kadar ememiyor zamanla süre artıyor 10 günlük bebeğin kendi uyanmasını beklemeyin sakın bebeğim sariliktan kuvezde kaldı hastanede kalmasındansa emzirin daha iyi gecicek bu günler uyudugunda mutlaka uyuyun sizde gündüz de sağlıkla büyütün
Benimennembirmelek Yldzzduygu cnm normalde 2-3 satte bir mutlaka emzirmek gerekiyor bebeğin uyuyo bile olsa uyandırıp emzirmen gerekiyor
Yldzzduygu hunilimom hunilimom sarılık var dedi doktor az bişey dedi ama çocugumuz yüzü gözü sap sarı
mhmmddgc Yldzzduygu Hastaneye yatacak kadar ciddi bir sarılık değildir i. 2 - 3 Saatte ideak zaten. Saat başı emzirmeye çalışmayın. Önemli olan emdiği süre zarfında yeterli süt alabilmesi. Sık emzirebilrisiniz ancak yeterli emzirme önemli.
D-enizz Yldzzduygu sarılık varsa daha sık emzirin 2 saate değil 1 saate düşürün kizimda öyleydi hata yarim saate bir emziriyordum gecti cok şükür
Gulcanozzz Yldzzduygu 10 günlük olmuş artık uzamış sarılıktır muhtemelen sarılıktan hastaneye yatma gibi bi durum olmaz sanmıyorum. 2-3 saat ideal sizinde sonuçta bi 3 saatlik dinlenme aranız olsun oda sütü etkiliyor çünkü
hunilimom Yldzzduygu bol bol emzirin zaten gündüz yeteri kadar beslenme yapıyormussun gece de 2 saatte bir emzirme yeterli olur 🌸 uzamış sarılık olabilir açık renk kıyafet tercih edin ki olur da iyice ilerlerse fark edersiniz
Yldzzduygu aysnrsvs daha dikkatli olucam cok korkuyorum sarılığı geçmezse diye ama gündüz cok emziriyorum o uyuyunca uyuyamıyorum cünkü tekim uyanamam diye sezeryanla dogum yaptım zorlanıyorum biraz
Yldzzduygu mhmmddgc valla sütüm iyi diye düşünüyorum yutkunmasını takip ediyorum gögsümden sütün gelişini baya akıyo emzirince hemen birakmiyo güzel emiyo
Yldzzduygu Gulcanozzz uykulu bazen zor uyandırıyordu altını alınca kıyamet kopuyo hiç sevmiyo kuzagıma alınca susuyo pıspıslıyorum cok aktif degil
mhmmddgc Yldzzduygu Zamanla toparlıcaktır. Gece sizinde dinlenmeye ihtiyacınız oluyor. En kısa zamanda toparlanırsınız inşallah
Yldzzduygu Benimennembirmelek vijdan yapıyorum acaba cokmu 2 3 saat diye bide doktor hafif sarılıgı var degince daha cok korkuyorum
Benimennembirmelek Yldzzduygu cnm sarilikla ilgili bir bilgim yok ama mutlaka 2-3 saatte bir emzirmek gerekiyor uykuda dahi olsa uyandırıp emzirmen gerekiyo
2bebe1gebe Yldzzduygu 2 saati geçirmeden emzirdim 2 bebeğimide 40 güne kadar hatta kıxımda 2.5 ay falan oldu bu süre zayıf olduğundan doktorum 2 saate devam etmemi söylemişti bide sarılık riskinix varmış oğlanda vardı bizimde doktor kesinlikle 2 saati geçirme demişti