MelisaMila 19 eylül Çarşamba günü dünyadan bi haber eşimle alışverişteydim 20 eylül günü hamiş resimlerim çekilecekti çünkü 😊Neyse arada sırada tıkanıyordum durup yürümeye gezmeye devam ediyordum elimde süt ile mağazalarda akıyordum.Neyse akşam oldu kayınvalidem yemeğe davet etmişti gittik bir güzel karnımı doydu bu sefer bana bir ağırlık çöktü işte uzandım biraz regl sancısı gibi bir ağrı neyse çok geçmeden eve geçtik. Sancı devam ediyor ama dayanılmayacak gibi değil ben de evham yapmıyorum sonuçta 38+2 tim ve millet 40. Haftada hala doğumu bekliyor😄Neyse ben içime doğmuşcasına evde hiç durmadan işte hastane çantasını tamamlıyorum işte gecelikleri askıdan alıp çantayakoydum işte kişisel bakım eşyaları biberon emzik kaynatıyorum falan.Tabi eşim tv izliyor ağrım var diyorum arada ayakta gezmekten diyor gece gece ne derdin var uğraşma bunlarla diyor bugün çok yürüdüm ağrın ondan ağrı kesici iç geçer diyor 😂Neyse yerimize geçtik ben uyuyamıyorum hatta buraya foruma yazdım da bu sefer bel ağrısı olmaya başladı böyle büyük abdest hissi geliyor sürekli ama ben ihtimal vermiyorum kesin yalancı sancı demeye dayanmaya devam.Dakika başı wc deyim. Zorla 2 saat falan uyuyabildim elimde telefon burdamforumda annelerle konuşup bana ne olduğunu anlamaya çalışıyorum. Neyse sabah saat 07.00 ben artık bel ağrım karın ağrım artınca doktoru aramaya karar veriyorum.Eşim hala çok gezmekten ağrı kesici iç bi dinlen demeye devam 😂 Doktoru aradım hemen hastaneye gel poliklinik açılıyor Doğum sancı o dedi ve ben iptal 🤩 Neyse kasık fıtığım var benim normal yapamayacağım zaten eşyalarımı hazırladım bir yandan organizasyonu ve Doğum fotoğrafcısna ulaşmaya çalışıyorum bir baktım hop nişan geldi 😅 Hemen annemi aradım şehirdısındalar onlarda anne doğuruyorum koşun diye 😄Kayınvalidem hemen geldi ben hala sancı gelince kıvranıyor geçince saç makyaj yapıyorum ☺️Neyse en sonunda düştük yola benim sıklıklar arttı mı ne olduysa ağrı arttı ama hala regl sancısının bir tık üstü gibi.Neyse doktor beni hemen ultrasona aldı kasılman var mı dedi bilmiyorum dedi baktı nasıl bilmiyorsun canım bak bak şu karnına bak dedi gülerek nst ye bağladı 20 dk kaldı 3 defa sancı geldi o sırada 100 ün üstünde sancılar hemen yatış yapın hemen sezeryana alıyorum dedi doktor. Neyse odaya çıktım korkmaya vaktim dahi olmadan üstümü çıkardım Damaryolum açıldı sedyeyle aldılar beni eşim ve kayınvalidem şokta benim gözüm doldu herkes ne olduğunu anlamaya çalışıyor. Neyse ameliyathaneye girdim anestezi doktoru geldi hiç korkma dedi bana yardım edersen herşey çok kolay olacak eğil dedi hemşire geldi sarıldı eğdi beni soğuk birşey süreceğim dedi sürdü şimdi iğneyi yapıyorum dedi yaptı ve ben hissemedim cidden anlamadım canım kıymetlidir acısa anlarım 😃 o sürdüğü şey bölgesel uyuşturmuş olabilir 😊Neyse canım doktorum belirdi ve fotoğrafçı. Neyse bacaklarım karıncalanmaya başladı hemen yatırıp sonda taktılar ameliyathane kızlarla dolu müzik açmışlar ortam şen sohbet muhabbet ben bir sarsıldım noluyor yahu dedi bebeği çıkarıyoruz dedi abartmıyorum daha başlayalı 3-4 dakika oldu sanki hop bir ağlama sesi. Bana zaman kısa da gelmiş olabilir 😅Neyse çocuk doktoru geldi kızımın ilk muayenesini yaptı herşey iyi güzel dedi beni çıkardılar ben mutluyum tabi güleyim de insanlar iyi olduğumu anlasın tedirginlerdir şimdi kapıda annem eşim Ablam vs herkes bekliyor.Doğumum kolaydı yine olsa yine yaparım 😃spinal olacaklar hiç korkmayın herşey kolu ve güzel olacak hepinizi öpüyorum sorularınızı bekliyorum 😘😘
Ozlemyilmaz MelisaMila gözünn aydın canım ne güzell geçmiş doğumun. Benimde regl ağrısı gibi hafif hafif ağrım oluyor ama hiç takmıyorum. Bişeyim de hazır değil sen ne güzel hazırlamışsın saç makyaj diyorsun☺️ Maşallahhh sağlıcakla büyüt bebişini☺️
Elaaa78 Yildizim ahmetinoznuru ne demk 🥰inşallah normel doğum okur hem bebek hemde anne için en güzeli
Womane Ay canim cuma bende giriyorum muhtemelen spinal olucam uyusukluk kac saat surdu dayanilmicak agri mi basliyor uyusukluk gecince en cok o agri kisminla ilgileniyorum da ben 😀 cocuk doktoru direk ameliyathanede mi bakiyor bebege.
MelisaMila Womane Ameliyathanede bakıyorlar evet 😊 Uyuşukluk bünyeye bağlı maximum 8 saatte etkisi geçiyor ama etki geçmeden ağrı kesicilere başlıyorlar dayanılmayacak ağrı değil hiç korkmayın ama bol bol yürüyün ben öyle atlattım kanama oluyor aşağıdan o da normal 😊
Sehersoy Womane Bende 4 eylülde spinal sezeryanla doğum yaptım ve inanmazsın hiç ağrım olmadı uyuşukluktan sonra uyuşukluk geçince hemen dedim beni kaldırım ayağa ilk ayağa kalkma sıkıntı oluyor ama kalkıp başım dönüyor diye oturma hemen geriye başla yürümeye ne kadar çok yürürsen gazında o kadar çabuk çıkıyor ve ağrılarıda o kadar hissetmiyorsun 😘🤗 şimdiden geçmiş olsun.
MelisaMila Ozlemyilmaz çok teşekkürler rivayetler gibi geçmedi doğumum çok şükür ne kadar sakin olursan o kadar stabil geçiyor 💞☺️
MelisaMila Seyma_ Sonrası umduğum gibi zor geçmedi sürekli ağrı kesici yapılıyor zaten bebek beni emecek mi emmeyecek mi gelen gidenden kendini unutuyor zaten 😄
aaysee MelisaMila hayırlı olsun canım .bende haftaya salı günü olacağım sezeryan . sonrası nı merak ediyorum aslında kalkman zor oldumu çok ağrın oldumu diye?
glam MelisaMila öncelikle hayırlı uğurlu olsun, darısı hepimizin başına☺️🙏🏼 Spinal sonrası çok baş ağrınız ya da dikiş yerleriniZde çok ağrı oldu mu? Ya da doğum esnasında tansiyon düşüklüğü, baş dönmesi, kusma vs.?
MelisaMila glam spinal sonrası baş ağrım hiç olmadı. Tansiyonum düştü galiba ama zaten ameliyat sırasında size serum gidiyor oluyor o destekliyor sizi.Doğum gayet rahat geçiyor bebek çıktıktan sonra tek derdiniz bir an önce dikiş bitse de bebeğime kavuşsam oluyor 😍💞
Nnzhktt MelisaMila Ay ne güzel maşallah canım allah sağlıkla sıhhatle analı babalı büyütmeyi nasıl etsin
Aysenuroz MelisaMila spinal ansteziden memnunmusunuz cnm ben sezeryan yaptm birincisinde ve 2 de spinal anestezi olmak istyorum onerirmisn peki
Elcindyn MelisaMila maşallah ne kadar güzel olmuş doğumunuz Allah bebeğinize ve size sağlıklı ömürler versin ☺️😇
arzum8683 MelisaMila Geçmiş olsun canım Allah analı babalı büyütsün evladını hayırlı evlat olsun daha benim doğumum belli değil nasıl olacak ama sezeryan olursa ben de spinal istiyorum Allah'ın izniyle inşallah Çünkü doğum yapan herkesten duydum Sezeryanda spinal doğum Çok iyi diyorlar Eğer benim de Allah nasip ederse sezeryan olursa bende spinal olmak istiyorum
MelisaMila arzum8683 Çok doğru bir karar olur spinal hiç korkmayın Doğum çok rahat geçiyor iğne yapılırken ağrımıyor o bölgeyi yüzeyden uyusturuyorlar bir sıvı sürerek ☺️
MelisaMila Birsenvergili İnan kalçadan enjeksiyon daha çok acıyor o iğneden 😄 bölgeyi bir sıvı sürerek uyuşturuyorlar öncesinde hiç korkmayın 👌😊💙
Senaustunbas Bende dün spinal sezeryan oldum gerçekten ortam sizi çok rahatlattiriyor doktor falan istediğim müziği açtılar bana sezeryan olup uyumayın o anı görün bebeğinizi sesini ama açıkçası benim sonrasında sancim baya oldu ama hemen ağrı kesici yaptılar serumla falan eve geldim korse alicam çünkü bel ağrım azıcık var😊
Womane Senaustunbas canim cuma bende olucam oncesinde sonrasinda tavsiyen var mi.gazini flan rahat cikardin mi