OglsunnAnnesi Kizlar siz kacinci haftanizda agda yaptiniz bn yarin tam 38 hafta oluyom acaba yapsam uzarmi yada birazdaha bekleyeyimmi bna akil verin lutfn
PnarSazakBulut OglsunnAnnesi bende 35.haftadayım 38 de çatı muayenesi var şimdi gitsem 38 de tekrar çıkmış olacak bekleyip 38 de gitsem Doğuma illaki çıkacak bilemedim🤦♀️
Marpling Ben üç gün kala yaptırmıştım ama tabi tarihim belliydi.valla Vallahi bilemedim İki haftada uzadılar
OglsunnAnnesi Marpling yarin cati muayenem var ama cok uzamamis yani doktor bisey dermi bilmiym normal dogum dusunuym az kaldi ne zamn sanci gelir oda belirsiz yani
Selisiiim PnarSazakBulut aynı dertte muzdaribim kardeşş 😂😂😂 bende 35 haftalığım 38e kadar ohoo 😅 o yüzden ben 38e kadar tüy dökücüyle idare etmeyi düşünüyorum 🙄
OglsunnAnnesi PnarSazakBulut bm de bilmiym napaym doguma on gun kalami yapsam yada belli olmaz aniden sancim tutarmi
Marpling OglsunnAnnesi ozamn catıdan sonra ysptır bence tahmini bişey der.sonra yaptırcan 40 a kadar beklersen yine uzuycak o uzunlukta aldıramıycan falan.(benim naçizane tavsiyem)
PnarSazakBulut OglsunnAnnesi canım şuan muayne olma gibi bir durumun yoksa tabi bekle hafif sancıların başladığı an aldırmak zaten 5 dakka 😂 Asıl biz napalım
Selisiiim OglsunnAnnesi yani hani 38den sonra hersn doğum olacağı için onu ayarlamak mümkün değil birazcıkta başlayacak uzamaya ama onada çare yok 😂 sezaryen olacaksa eğer yine, 1-2 gün önce gideriz de oda belli değil 🤷
PnarSazakBulut OglsunnAnnesi Selisiiim vallahi ben artık herşeyi düşünmekten yıldım zaman zaten geçmiyo nefes alamıyorum artık yeter deyip bağırasım geliyo planlar işe yaramazmış doğaçlama takılalım kızlar 😂😂😂 bi şekilde zaten yakalanacaz
OglsunnAnnesi Selisiiim PnarSazakBulut bn normal dogum dusunuym yani doguma 15 gunm var 5 gun gecsim yapayim diym ama yani 41 haftayida bulabilir uzarsa tam uzamayinca agdada almiyo boyle yarim yamalak bisey uzar artik yani oyle olsa nolurki dogurtsunlar okadarck kil doktora zarari ne ki🤣🤣
Selisiiim OglsunnAnnesi aynen öyle valla o kadar da derin düşünmeyelim bu kadar irdelemeyenler de var 😂
Tugbaky ben 39+0 ım şuan ve geçen hafta yaptırdım kontrole gitmeden önçe belki doğuma alır veya belki sancım gelir diye yine girmedim bekliyorum ağda da boşuna gitti ☺️ öle bite yaptırmıştım hmeen gelsin istiyorum bebişim ben temizken ama gelmiyo da kaldı öyle yani 🙄