Minikbebegim1999 evet canım hormonlardandir akintidan korkulacak bir şey yok. Hamileyken özellikle benim ilk aylarda çok değişmiştir, idrarimi bile yapınca idrarda fark ediyordum… af ederin bazen sümüksü, baya uzayan bir akıntı oluyordu bazende böyle az az gelirdi… kafana takacağın bir şey yok yani, daha neler nelerr oluyor bu hamilelik bitene kadar 😀