Melike_1616 öyle bir umut oldun ki bana aynıyım bende ilk 3 betam 2bucuk kat üstünde arttı betaya gerek yok dediler o ara bayram girdi kese için gidemedim. Aklıma geldi gittim betaya baktırdım artması gerekenin yarısının yarısı bile değildi. Tabi ben ağla ağla acile gittim hemen dış gebelik olabilir kese yok dediler 3 4 gün sonra kendi doktoruma gittim kese var ama betadan dolayı sağlıksız olabilir kalpt atışını bekliyecegiz dedi. Şu an seni okuyunca çok mutlu oldum korkudan gidemiyorum doktora