Geç döllenme nasıl oluyor ben en son 5 temmuz da adet oldum normalde dün olmam lazımdı olmadım. sadece karın kasik ağrım var. normalde göğüslerim de şişerdi ağrırdı suan oda yok bat a 3 gun kala yaptım negatif bugün yine yaptım negatif ne zormuş beklemek burayi okudukça umutlanyorum. İnşallah geç döllenmedir tam olarak ne zaman belli olur stresten mi olmuyorum acaba. Adetim normalde düzenidir
benguuusk