Kızlar 16 haftalk tek keese kızlaarıma hamileyim bugün korona testimin pozitiif çıktığını öğrendim ben ölüyorum inanın çok zor geçiyore maskenizi takın mesafenizi korruyun bennim gibi yaz ayı aman nolcak diyio kalabalığa girmeyin yataklardayım 2 yaşında oğluma bile bakamıyorum mahfoldum aman diyim…..