Sena0-77 Hamile değilken başlayan kanal tedavim hamile olduğumu öğrendikten sonra yarım kaldı. Şimdi dişin üzerindeki dolguda düştü. Kadın Doğum uzmanına sorma fırsatım da olmadı. Gebeyken kanal tedavisi yaptırmanın bir sakıncası var mı?
Ayse1608 Sena0-77 İlk 3 ve son 3 ay önermiyorlar fakat mecburi kalındığında yapılıyormuş.Kadın doğum doktorunun onayı lazım ben 13-14 civarıyken anestezi olmadan 24 civarındaykende anestezi ile dolgu yaptırdım doktorumdan onay aldıktan sonra