Busbusu Kızlar olablrmi sırt üstü uzanıyodm bebeğim hep solumda başından beri orda yumruk var tamda orda üç kere 10 saniye arayla pıt pıt oldu erkenmi yoks aartik hisssetmem gerekiyomu 😍
A_r_m_i07 Busbusu canım bende 17 haftalık oldum bugün bende hissettim pıt pıt 🥰benimde bebegim solda ve solda hissettim
yigitinannesiiiii Busbusu yumruk gibi oluyorsa bebektir tatlım benimde öyle oluyordu o hafta ama ben pıt pıtları 18 de hissettim
Fatma-onal Busbusu 33 den bildiriyorum gece uykumdan kaldırıyor benimki beni gıdıklıyor 😂 bundan sonra daha sert hissedersin yavaştan
A_r_m_i07 Busbusu elbette tarifi yok bende .içimizde bir mucize taşıyoruz sevinçten 4 köseyim acaba iyimi yaşıyormu diye düşünürken varlığını hissetmek çok güzel 🥰
A_r_m_i07 Busbusu 14 +6 haftada kız dedi ama kesin değil bir sonraki randevuya kaldı erkek de olabilir gibime geliyor 🤭
yigitinannesiiiii Busbusu kuzum bence erkenle geçle alakası yoktur kişinin bünye yapısıyla alakalı bi durum 24 hafta olup yeni yeni tekmeleri hissedenler oluyor senin bebişin sana kendini erkenden belli etmiş❤️❤️
Cgdm34 Busbusu yani 15. Haftada nasıl hıssettın kız cok kucuk daha sana degse de anlamazsın genelde 21. Haftadan sonra baslar 🥰🥰🥰
Busbusu Cgdm34 kız valla daha önce hc byle bsy yasamadm gaz olsa anlardım bildiğin bebekti yumruk olan yerden vurdu😁
Ays_cskn Busbusu cok tatli bir his degilmi icin icine sığmıyor suan 30 haftalik olduk biz gobegimi film izler gibi izliyorum o kadar guzelki saglikla kavusmak dilegiyle😄😄😄😍