minissannee O kadar midemi bulandıryor ki anlatamam. Kızımda hiç böyle olmamıştım 6+5im midem çok tuhaf ve su içemiyorum. İdrarimda yanma da var bu durum beni çok rahatsiz ediyor. Bu durumu yaşayıp geçen oldu mu 😣
Nurinan minissannee bende evimdeki arıtmadan içemiyordum kuzum marketten alıyordum hep şimdi geçti çok şükür 🌸
baby3_ minissannee 16 haftaya kadar kızlarımda sudan tiksindim. Şimdi de 9 haftalığım yine sudan tiksiniyorum ne yazıkki
minissannee Nurinan bende şimdi taze nane sakatlık biraz limon sıktım öyle icebildim ama tansiyonu düşürür mü bilemedim 😔
minissannee baby3_ zaten midem çok garip bulanıyor gibi sürekli aç gibi beni çok yoruyor bir de su içemiyorum 😔
Prensannesiiiiiii Bende ilk aylarda içemiyordum ama havalar iyice ısınınca soğuk suyu içebildim buz gibi sıcak olunca midem bulanıyordu ama geçti içebiliyorum
Prensannesiiiiiii minissannee çok iyi anlıyorum sizi bende ilk başlarda oyleydim özellikle kendi evimdeki suyu bile içemiyordum aklımdan çıkmıyordu bebek sussuz kalacak diye ama çok şükür ki geçti şuan içiyorum buz gibi su bide küçük pet şişelerde daha da çok içiyorum umarım sizinde en kısa zamanda geçer
4cocukannesi minissannee aromalandırıp içebilirsiniz ben öyle yapmıştım Limon dilimleri Limon dilimleri, taze nane yaprakları Çilek dilimleri v.s