Mervetnl canım bende özellikle sordum hani hep yatmam mı lazım düsük riskim var mı dedim kanama alanı oldugu sürece düsük riski olur dedi ama akrobatik hareketler yapma yeterli dedi mesela yolculuk yapacağım uzun yol, sorun yok yapabilirsin dedi. benimde kanama alanı 3cmdi galiba gecen haftaki kontrolde, ama gelen bir leke akıntı vs yok, öyle olunca bitti zannetmistim fakat bitmemis