Tosbikannesi1 Haticeunall doğru mu bilmem ama normal hayatta da ekşiciyimdir. Gebe kalınca da hep ekşi yedim kızımız olacak nasipse 😂
Haticeunall aylinpalaa bende hep ekşi veya acı yiyorum daha belli olmadı :) ekşi kız tatlı erkek olayı demekki yanlış
Hediyebilir73 Hiç doğru değil, gebeliğim boyunca tatlı aserdim bebeğim kız 🙂 inanmayın böyle hurafelere…
Turkan3461 Ye tatlıyı çıkar hakkiyi ye eksiyi çıkar Ayşe’yi yalan bence tatlı yedim hamiligim boyunca eksiden tiskindim ama kızım olcak Allah’ın izniyle
minisinannesiiii Haticeunall ilkinde hem limon aş erdim limon gibi sari bi oğlum oldu 😀ikincisinde de aşırı tatli yiyorum kızım olcak bende ters etki yaptı 😀
Hanife47 Bende şalgam limon delisiydim Allah nasip ederse oğlum olacak inşallah 💙 ve iki büyük kızımda tatlı aserdim sürekli 💓💓 ama bunda örnek veriyorum akşam üstü azcik çikolata yedim mide bulantısından az daha kusuyordum o derece hiç tatliyla aram yok 😖
Htchsn Haticeunall ben 4. Ayımdayım ama öyle belli bisey asermedim, sadece tuzlu bisey istedi canım bida istemedi🙄 doktor cinsiyete önce erkek dedi sonra kız dedi , anlamadim 😀
Guzelhayat Haticeunall kızım olucak oğlumda da kizimda ilk haftalareksi yedim simdi kesinlikle istemiyorum tatlıya daha çok merak sardim.ama genel olarak kızda 26haftwlik olmama rağmen hic iştah yok hamilelikten bəri bir kilo aldim sadece.