Herkese merhaba.Bugun doktorumun isyegi uzerine genel kan tahlili yaptirdim.T3 T4 normal sınırlarda ama tsh baya düsük 0.08.Bu durumu kadın dogum uzmanina sordum t3 t4 normal bizim icin onemli olan bu tsh dusuklugu icin endokrine git dedi.Ben emdokrine de danistim ilac kullanimi olabilir de olmayabilirde dogum baya yakin dedi.Benimle ayni durumu yasayan ve dogum yapan var mi acaba? Dogumum sezaryen olacak herhangi bir sıkıntı yaşanır mı?