Merhabalar herkese cuma günü kontrolde kanalın girişindeydi bugün ise tekrar yukarı çıkmış günüm dolduğu için de Çarşamba günü vajinadan suni sancı ile normal doğumu deneyeceğiz bir ihtimal kanala girebilir dedi sancı ile bebeği kanala giren var mı girmezse sezaryen olacağım