umyahsen eylulmomm ben ilk öğrendiğimden beri devlete gidiyordum ama kanaamam olunca iyi bir doktor araştırması yapıp özele gittim. Zaten randevuda bulamadığım için. Şimdi eşimin çalıştığı şehire geldik sıra almaya çalışıyorum ama dün randevu oluştursmoyrdım. Bugün 16da mhrs den girip anca sıra alabildim oda 16gün sonraya. Ben ölmezsem yada doktorun tayini olmazsa izni falan olmazsa inşaallah muayene olucaz. Detaylıya girmem gerekiyor ama haftam geçicek 22+3olucam o zamana kadar. Yarın özele gidicem ama kanama alanım için gitmem gerekiyor. Tâbi detaylı için fiyatta sorucaz ama eminim ki çok pahalıdır 🤦
berceste5155 Havva34 devlet hastanesi olunca illaki kabul edecekler ama ilgileri kendi hastaları gibi olmaz diye korkuyorum doğum anında pişmalık yaşamam inşallah
umyahsen eylulmomm yapmak zorundalar aslında. Yani yapmamaları için bir neden yok. Niye yapmasınlar ki. Ama yinede herşey olabilir 🙄
Tueaksy Bende 35 haftasına kadar özele gittim şuan 37 haftadayim devlete geçiş yaptım çünkü devlette doğum yapicam bide şimdi her hafta gitmek durumundayım özele her hafta gitsem 200 TL bayilicam her hafta yazık günah gerek yok
eylulmomm @umyahsen Allah yardımcın olsun canım benimde kanamam olmuştu 1 buçuk ay yattım çok şükür geçti bu zamanlara geldik sende atlatırsın inşallah doğumda fln doktor oluyo demi ya yada normalden sezeryana dönülüyo bazen bir anda doktor oluyo mu yani
umyahsen eylulmomm tabi tabi doktor oluyor. Ben sezeryan oldum o yaptı zaten. Ama normalde ebeyle birlikte oluyorlar herhalde. Doğum anı gelince doktor da geliyor sanırım.
eylulmomm @umyahsen belli olmuyo onları işi ya insan gibi davransalar ona da razıyız her devlete gitememde kendimi çok değersiz hissettim önemsiz hissettim ama mecbur kalınca gidiliyo inşallah pişman olmam güzel bir doğumum olur hepimziin inşallah 🤲🏻
eylulmomm @Tueaksy aynen her hafta o kadar da verilmz ya ayda neyse de haftada benimde zoruma gider bebeğimize biseyler alırız inşallah güzel dogumlarmiz olur hepimizn 🤲🏻
212 eylulmomm tabiki de bakarlar devlet hastanesi bu bakmak zorunda acilden girdiğiniz anda bakarlar randevu alırken de mesela ben hiç ayni doktora alamadım hep farklı doktor
eylulmomm @212 anladım canım çok teşekkür ederim yani son haftalara gelmişsiniz biz bakamayiz fln derler diye korktum da açıkçası
IlknurKuru Bende özele gidiyorum orda doğum yapmayı düşünüyorum ilk zamanlar arada devlete gittim hiç memnun kalmadım.,39+5 günluk olduk.Son haftada sık çağırıyorlar.10 günde üç kez gittim ilk para verdim diğer ikisi kontroldu
berceste5155 Havva34 yaşadığım şehirde değilde memeleketimde bende devlete gittim sormadılar bende burda gördüm devlete gittim doktor kabul etmedi falan diyenleri
Su1079 @“eylulmomm”#p23431557tabi ki randevunuzu aldıktan sonra her türlü bakmak zorundalar aile hekimiyim bilginize 😊
3prens1prensesmom eylulmomm bende ozel takipliyim 24 hftadayim suan ozeldeki doktorumdanda cok memnunum ama dogum ucreti cok fazla diye yarin devlete gidecegim zar zor randevu buldum 🤦🏻♀️ detayli sonucunu gostermek icin yine ozeldeki doktorumla gorusecegim ama artik devlete tamamen gecis yapacagim ileri haftalarda sorn yaşamamak için .