Ahuum canım bu sol kasık ağrııs bu gece beni zorladı biraz aynı haftalardayız zannedersem 11+5 oldum kanama kötü akıntı falan olmadığı sürece bir şey olmaz diye düşüynüyorum. Sen bugün git bi bakalım ben de yarın gideceğim randevum o gün. Bel ağrım da var karın büyümeye başlamış rahim genişlemeye ondan oluyor diyorlar etrafımda hamile arkadaşlarıma da sordum onlarda aynı soııntıları yaşamışlar. Gönlünü ferah tut Allah evlatlarımızı bize bağışlasın🤲🏻