Guzelhayat Oglum 3yasinda adı Mehmet Emin dünya tatlisi.simdi kızım olucak ona isim ariyom.sag salım gelsin sizinkide ben kızım degilde oglum olsaydi aşırı bir sekilde İmran istiyordum çok güzel bir isim ayetde de geciyor İmran ailesi
sgok aalev bizim bıcır uraz evren olacaktı urazı babası evreni ben istemistim. Evren ismini kırsagımda bıraktılar cevremizdekiler o yüzden kendi babamın icinde ukde kalan ismi koymaya karar verdik sonuc uraz efe
Alparslaninanneesii aalev Alparslan Ercan olacak bizimki de, Ercan kayınbabamın ismi. Bir oğlumuz daha olursa onu da Yaman Ali düşünüyoruz🫶🏻 Ali de kendi babamın ismi❤️🔥