İyi akşamlar canlar doğum yapalı 16 gün oldu.İlk haftadaki kanama yok kahverengi renkte ped takıyorum ama havanın sıcaklığından ped beni perişan etti sürekli kaşıntı yapıyor araya giriyor😭😭ped dışında ne kullanabilirim ne önerirsiniz ve bide bu kanamalar ille 40 gün mü sürüyo😭artık ağlamak istiyorum hava çok sıcak dayanamıyorum