merhaba kızlar 26+1 deyim sabahtan beri bebeğim hiç hareket etmediği için tedirgin oldum ve nöbetçi doktora gittik hastaneye, ultrason ölçümlerinde kilosu ve karın çevresi 2.5 hafta ilerden gittiği görüldü. Doktor bana hiç güven vermedi. Sizce bu normal bişeymi yaşayan varmı korktum açıkcası🤦🏻♀️ varmı aranızda benzerini yaşayan?